W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

01/2016

RSS
Zarządzenie nr: 01/2016
Wydane przez: Rektora UMFC
Z dnia: 14.01.2016
W sprawie: powołania Komisji do oceny przydatności instrumentów (akordeonów), stanowiących składniki majątku ruchomego Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina
Status: Obowiązujące

Działając na podstawie § 45 ust 3 Statutu Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka
Chopina stanowiącego załącznik do Uchwały Senatu Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina  nr 92/191/2015 z dnia 29 czerwca 2015r. oraz § 4 ust. 2 i 3 Regulaminu w sprawie sposobu i trybu gospodarowania zbędnymi lub zużytymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego
w strukturach Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie, wprowadzonego
Zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina nr 21/2013, zarządzam
co następuje:
 
§ 1
1.      Powołuje się Komisję do oceny przydatności instrumentów, stanowiących składniki majątku ruchomego Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina (zwanej dalej w skrócie: Komisją) w składzie:
 
-        prof. dr hab. Klaudiusz Baran     - przewodniczący Komisji
-        Elżbieta Niedziałkowska             - członek Komisji
-        Dorota Radowska                      - członek Komisji
-        Monika Stankiewicz-Wiciak         - członek Komisji
 
2.      Wykaz instrumentów, o których mowa w ust. 1 stanowi załącznik do niniejszego Zarządzenia.
 
§ 2
1.      Komisja rozpocznie działalność z dniem podpisania niniejszego Zarządzenia.
2.      Komisja, w porozumieniu z Działem Finansowo-Księgowym Uniwersytetu Muzycznego
Fryderyka Chopina, dokona oceny wartości instrumentów, wskazanych w wykazie.
3.      Po dokonaniu czynności, o których mowa w ust. 2, Komisja przedstawi Rektorowi
Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina protokół, obejmujący proponowaną cenę sprzedaży lub propozycję innego ich wykorzystania.
 
§ 3
W przypadku braku ofert na zakup instrumentów, wskazanych w wykazie, Komisja wystąpi z inną propozycją wykorzystania instrumentów, zgodną z treścią Regulaminu w sprawie sposobu i trybu gospodarowania zbędnymi lub zużytymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego w strukturach Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
 
                                                                             § 4                                    
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
                                                                     prof. zw. dr hab. Ryszard Zimak
 
 
 
Załącznik do Zarządzenia nr 1/2016
Rektora Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina
z dnia 14 stycznia 2016r.
 
 
Wykaz instrumentów, zgłoszonych przez Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina
w Warszawie (ul. Okólnik 2, 00-368 Warszawa)
 
 
1.      Akordeon Cantus IV DELUXE, nr fabryczny: 5508, nr ewidencyjny: 8-80-805-0/76  – 1 szt.;
2.      Akordeon Cantus V, nr fabryczny: 1392, nr ewidencyjny: 8-80-805-0/109 – 1 szt.;
3.      Akordeon Cantus V, nr fabryczny: 1338, nr ewidencyjny: 8-80-805-0/110 – 1 szt.;
4.      Akordeon Cantus V, nr fabryczny: 1411, nr ewidencyjny: 8-80-805-0/111 – 1 szt.
 
 
 
 
 
 
Odpowiedzialny za treść: Izabella Siwek
Wytworzył: Rektora UMFC
Data wytworzenia: 14.01.2016
Opublikował w BIP: Izabela Siwek
Data opublikowania: 13.04.2016 13:37
Liczba wyświetleń: 63
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.